събота, 26 април 2014 г.

Честит Рожден ден, Кали!

Привет, талантливки!

 Ето ме отново тук. Бързам да хвана последният влак при Кали. Още веднъж, мила, бъди здрава, щастлива, с много късмет и любов край себе си и нестихващо вдъхновение. Реших, че искам да направя нещо по-различно от картичка и преди няколко дни ми попадна един клип. Веднага си казах, че ще използвам това уроче и днес ще видите единият от поредицата визитници, които ще направя. Следвала съм изцяло обясненията, като само съм добавила малко повече картон за по-голяма устойчивост. Единственото, за което ме е яд е, че нямам шевна машина. Друго си е с шевове. :) Хартиите са на MME и Prima. Печатчето прекрасната Daphne на невероятната Sylvia Zet.
  Надявам се Кали да си хареса визитникът. Ето го и него. :)




Съвсем семпла декорация, за да е удобно при ползване.






Общо 15 броя визитки и едно джобче за бележки, карти за отстъпки или ваучери за пазаруване...



P.S. Намислила съм още някои неща, но те ще останат изненада. Колкото до урочето - ето го и него. Приятно творене и целувки от мен! :)




Предизвикателства:

5 коментара:

  1. Разкошотия и половина, Роскеее. Радвам се, че си имам компания в последния влак, хихи :) Прекрасно изпълнен модел и много красиво оцветяване. Разрешавам на твоята фея да ми метне колкото си иска вълшебства :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна идея! Такова нещо не бих се сетила, че може да се направи! а твоето е толков хубав, с тази разкошно оцветена феичка и деликатна декорация! А избухналата шаби пудра по нея е стрхотен акцент!
    Благодаря ти за милите диуми и пожелания, и за свежото и интересното участие в блогогодишната ми игра!
    Прегръдки,Кали

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна идея, Роси! Изглежда страхотно! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Gorgeous card. Thank you for joining us at Card Mania

    ОтговорИзтриване