петък, 2 август 2013 г.

Картичкофурийско предизвикателство...


    Здравейте,  творящи с ръце от сърце!

   Безкрайно съм щастлива, защото за първи път  ще имам удоволствието да ви предизвикам  да запретнете ръкави и да ми сготвите най-добрият си специалитет. Искам още веднъж да благодаря от сърце на shMe, затова  че сред толкова прекрасни проекти избра моето тагче/ книгоразделител.  
    Дълго мислих каква да е моята рецепта, по която да творите. Понеже август месец е най-отпускарският,  реших да не ви ограничавам. Нека всеки ми покаже техниката, която най-много обича. Дали ще изработите картичка, таг,книгоразделител, ATC, скрапбук страничка или каквото още ви хрумне, за мен няма да има значение. Искам да стане пъстро и цветно и  да видим различни проекти и стилове. Понеже  много обичам да се смея, да разказвам вицове и да влизам в роли, ако имате желание да разкажете и някоя комична ситуация от вашето ежедневие или пък някой виц, ще ме направите безкрайно щастлива.  
    Тъй като все още не знам колко и какви участия ще има (Моля се да са повече от едно.),  и тъй като не знам какъв проект ще ме впечатли най-много, реших наградата да е ваучер за пазаруване от български  крафт  магазин на стойност  15 лева.  Така ще съм спокойна, че победителят ще е доволен със сигурност. 
     Ето и моето вдъхновение за вас. Картичката е направена по два урока - основната визия е по урочето на моята любимка Anne Rostad. Добавката водопадче е по това уроче.






















    И понеже използвах прекрасните хартии на Graphic 45 - Secret Garden, ето и един музикален поздрав: 


        И понеже искам да ни е весело и пожелах от вас забавна случка или виц, няма как да не мацна и аз нещо като за край :))))



      Селският доктор имал връзка с учителката. И както обикновено се случва, тя забременяла. Изродил детето и тя му казала:
- Ти си го правил, ти си го гледай!
Прибрал докторът детето. На следващия ден пристигнал селският поп:
- Докторе, помагай! Подул съм се, ще се пръсна.
Докторът му ударил една упойка, направил му няколко клизми и сложил детето до него. След час попът се събудил:
- Как ми олекна, докторе! И шкембето ми спадна.
- Ще спадне, я. Виж какво хубаво дете роди.
Попът се зачудил, но взел детето. На смъртния си одър го извикал и казал:
- Сине, имам една тайна и сега ще я разкрия. Аз не съм баща ти. Аз съм майка ти...Баща ти е поп Миро от съседното село.

8 коментара:

  1. Чудесно предизвикателство, Роси. А, вдъхновяващото ти произведение е излязло направо от историята за оназ тайна градина... Разкошна работа, браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ей, феичке :) Безкрайно благодаря. Обожавам го това блокче и в комбинация с уроците на Ани, просто е голям кеф да майсториш :)

      Изтриване
  2. Роси, супер предизвикателство, няма да го пропусна. А с тия урочета те чакам знаеш къде...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кат, много благодаря. Чакам те при мен и ще дойда и аз на гости, нали съм обещала :)

      Изтриване
  3. The paper you choose is very beautiful! You can tell this project took a lot of work, and it paid off! Its wonderful! So happy you entered into the Sami Stamps DT call challenge!

    ОтговорИзтриване
  4. Много идейна картичка ! Радвам се, че го показа в Card Mania Challenge!

    ОтговорИзтриване